JOIN THE BAND!

Na een lange periode van gedwongen lockdownrust komt de harmonie weer naar buiten.

Ter gelegenheid van de heropstart van de activiteiten geven we graag mee waarvoor onze harmonie staat. We brengen zowel zit- als wandelconcerten. De harmonie brengt onder leiding van dirigent Christoph Bonte en samen met de drumband, onder instructeur Koenraad Baete, niet alleen stevige marsmuziek maar ook samba, filmmuziek, origineel harmoniewerk, popsongs en nog zoveel andere muziekstijlen.

Naast de harmonie en de drumband zijn er ook nog de leerlingen van het Koolkerkse jeugdmuziekonderwijs en het jeugdensemble onder leiding van dirigent Jonathan De Mey. Zij zorgen voor een kundige muzikale opleiding van iedereen die zich wil onderdompelen in de harmoniemuziek.

Nieuwe leden zijn altijd welkom bij de harmonie! Wie interesse heeft kan alvast een kijkje nemen op deze website of op de Facebookpagina van de harmonie. Op die manier hoor ook alle nieuwtjes over de harmonie. Voor meer info kunt u terecht bij voorzitter Geert Van Mulders (Dorpsmolenstraat 4, 8000 Koolkerke (050 34 62 88 en 0470 53 10 16)) of dirigent Christoph Bonte (0487 15 84 96).

Klik hier om meer te lezen over hoe je de harmonie financieel kunt steunen