Hoe kan ik de harmonie steunen?

Erelidmaatschap

Ereleden van de harmonie krijgen worden uitgenodigd op

• De nieuwjaarsreceptie
  • Het jaarlijkse concert (gratis ticket)
  • De Vredesviering
  • Het Ceciliafeest
  • De Kleine Kermis of VnaA-Happening

Je ontvangt ook regelmatig gratis kaarten of korting voor activiteiten van de harmonie. Bovendien krijg je ook de jaarkalender van de harmonie als eerste in de bus!

Om een erelid te worden betaal je een minimumbijdrage van 15 euro per jaar op het rekeningnummer BE30 7509 0850 6711 (AXABBE22) van Kon. Harm. VnaA Koolkerke (p.a. Brugse steenweg 92 , 8000 Koolkerke) met mededeling ‘Erelidmaatschap Harmonie’. Gelieve de storting ook te melden via info@harmoniekoolkerke.be.

Sponsoring

Sponsors van de harmonie kunnen voor een bedrag vanaf 30 euro publiciteit krijgen op de affiche en in het programmaboekje van het jaarlijkse concert. Afhankelijk van de sponsorbijdrage zijn eventueel ook enkele gratis toegangskaartjes inbegrepen in het sponsoringspakket.

Voor meer info, e-mail info@harmoniekoolkerke.be.

Trooper

Als vereniging zoeken wij steeds naar manieren om kosten en aankopen te betalen. We zijn onze sponsors en ereleden dankbaar voor hun steun. Hier bovenop is er nu een nieuwe manier voor sympathisanten om de harmonie te steunen. Trooper is een online winkelplatform dat ons een commissie betaalt op elke aankoop die jij maakt via onze Trooperpagina.

Online shoppen en tegelijk onze vereniging steunen? Da’s keigemakkelijk via Trooper! Nog niet helemaal mee met hoe dat allemaal werkt? Geen paniek, we leggen het in deze video stap voor stap uit zodat je hélemaal mee bent en ons kan helpen met jouw online aankopen! Je kunt ons vinden op de website van Trooper onder “Kon. Harmonie Vermaak na Arbeid Koolkerke” of rechtstreeks via deze link.