Augustus 2024: Kattenfeesten

De repetities waren al opnieuw begonnen na de zomerstop, maar nu komen ook de optredens eraan!

Na de zomerstop was er alvast ons eerste optreden en dat was, naar jaarlijkse gewoonte, de stoet voor de Kattenfeesten in het Brugse Stubbekwartier op vrijdagavond 23 augustus. Het was een prachtige zomeravond waar zowel de muzikanten als de toeschouwers van konden genieten. We zagen geen katten, maar wel heel wat creatief verkleedde kinderen.

Lees verder onder de afbeeldingen

Binnenkort

We werken nu ook aan de concerten die in september op de kalender staan. Daarvoor hadden we sopraan CĂ©line Claeys al op bezoek op de repetitie. Op zondag 8 september zingt ze namelijk samen met ons op de Markt enkele nummers voor de herdenking van de bevrijding van Brugge tachtig jaar geleden. Het zal een mooi concert worden met een aangepast programma.

Unieke oude opnames van de harmonie

We vonden enkele oude opnames van de harmonie. In de volgende maanden zullen we de gedigitaliseerde opnames publiceren op onze website! Hier is alvast een eerste cassette, uit 1985: