Lenteconcert

Op vrijdag 26 en zaterdag 27 april 2024 geven wij een heus Lenteconcert onder leiding van: Christoph Bonte en Thibault Craeye. Op zaterdag zal ook onze jeugdwerking en samenspelgroep het beste van zichzelf geven.

Kaarten kan je vanaf nu reserveren onderaan deze pagina.

Een kaart kost €9 in voorverkoop en kinderen onder de 12 jaar genieten gratis van het concert. U kan de tickets online betalen of via overschrijving.

Indien er problemen zijn met bestellen van uw tickets. Gelieve een mail te sturen naar tickets@harmoniekoolkerke.be.

Hoe te bestellen?: Kies uw stoel en kies welk soort ticket het is. Scroll verder naar beneden en tik op “voeg toe aan winkelwagen”. Daarna wordt u automatisch naar uw winkelwagen doorgestuurd, hier drukt u op “doorgaan naar afrekenen”. Indien u een kortingscode heeft (bijvoorbeeld als erelid) kan u deze invoegen door op de knop “klik hier om uw couponcode in te vullen” te tikken en daarna uw coupon in te vullen. Klik op “coupon toepassen” om te bevestigen. Na het invullen van uw gegevens kan je kiezen tussen online betalen of overschrijving. Daarna tikt u op “bestelling plaatsen”.

Confirm
back×
Geselecteerd

Pick Number of Passes

Note! You are selecting dancefloor tickets without seat reservation.

Selecteer soort ticket

Lenteconcert vrijdag

Selecteer soort ticket

• Beschikbaar