Oktober: griezelen met Calle

In oktober ging de harmonie opnieuw voorop in de kinderhalloweenstoet. Reuzin Calle liep ook mee, dat was meteen de eerste keer dat ze in Koolkerke te zien was na haar debuut in Brugge deze zomer! Tientallen kinderen gingen van huis tot huis om snoep te verzamelen. Aan het Fort van Beieren konden ze een lekkere warme chocomelk drinken. Het spreekt voor zich dat iedereen opperbest geluimd was bij de terugkeer op het dorpsplein. Daar aangekomen zong Céline Claeys nog samen met de harmonie het Koolkerkse reuzenlied.

Na het optreden van de harmonie boden de verschillende lokale verenigingen nog allerlei gerechten aan op het plein. Ook de harmonie was hier van de partij, we verkochten frietjes! Naast ons kraampje kon je ook stoverij proeven, gemaakt met het Calle-bier. Een ideale combinatie met onze frietjes!

Drie nieuwe bestuursleden

Eerder in de maand mochten we ook drie nieuwe bestuursleden verwelkomen! Elina (Coördinator Jeugdwerking), Bert (algemeen bestuurslid) en Bruno (penningmeester vanaf januari) engageren zich voor de toekomst van onze vereniging.

Vlnr. Voorzitter Geert Van Mulders, Bruno Overbergh, Bert Van Mulders en Elina Van Quickelberghe