Dubbelconcert met de Tredagh Singers

Op zaterdagavond 14 oktober geven wij een dubbelconcert samen met de Tredagh Singers uit Ierland.
Het wordt een mooie avond met afwisselend muziek en zang. Wil je erbij zijn, dan kan je hieronder uw tickets kopen.
Dit gaat allemaal door in de Kapel te St-Leo in Brugge. Er is parkeerplaats voorzien op de speelplaats (Ingang via Elisabeth Zorghestraat).
Voordat je tickets besteld moet je weten dat de kapel op de 1ste verdieping is en er GEEN lift aanwezig is!
Om tickets te bestellen klik je op toevoegen aan winkelwagen, daarna word je doorgestuurd naar de winkelwagen en kan je daar je aantal tickets bestellen.
Betalen kan ofwel via overschrijving ofwel via VISA/Mastercard. Ondertussen is het ook mogelijk om met Bancontact te betalen.
Vergeet ook niet: uw E-mailbevestiging is uw inkombewijs! Druk deze af of toon deze op uw smartphone aan de kassa.

Heb je problemen met de betaling of lukt er iets niet? Stuur gerust een mailtje naar tickets@harmoniekoolkerke.be