Uittips met de harmonie!

Heeft jouw zomer momenteel een acuut gebrek aan harmoniemuziek? Geen reden tot paniek, want de harmonie staat voor je klaar met haar zomerprogramma!

Lees verder onder het zonnetje

🌞Kermis Koolkerke

In het Koolkerkse Kermisweekend kan je de harmonie niet één maar twee keer aan het werk zien! Op zaterdagmiddag 24 juni (start rond 15:30) opent de harmonie de kermis met een optocht door Koolkerke en op zondag 25 juni treedt de hele harmonie (inclusief samenspel en junior drumband) op op het Dorpsplein na de rondgang op de rommelmarkt (de rondgang start aan het plein om 10 uur, het concert start om 11 uur).

Vergeet zeker ook niet om een bezoekje te brengen aan het kraampje van de harmonie op de rommelmarkt!

🎆Kermis Sint-Jozef

Op vrijdagavond 30 juni (19 uur) opent de harmonie de kermis in Sint-Jozef, open zeker je deur als je ons hoort langskomen, en, als je avontuurlijk bent ingesteld, kun je ons zelfs volgen helemaal naar de grote kermistent, waar van alles te beleven is.

👞Taptoe

Op zaterdag 1 juli speelt de harmonie om 19:30 u. het voorprogramma van de Taptoe in Brugge. Ook in de slotceremonie vertolkt de harmonie nog een mooie rol. Samen met alle andere (internationale!) muziekgroepen maken we er een optreden van dat je écht niet mag missen!

🐱Kattenfeesten (Stubbekwartier)

Op vrijdagavond 25 augustus speelt de harmonie voor de opening van de jaarlijkse kattenfeesten in het Brugse Stubbekwartier, op een steenworp van Koolkerke. We weten niet of er katten zullen zijn, maar de muziek zal in ieder geval in orde komen!

🎶HaFaBrugge

Op zondag 27 augustus kan je ons de hele dag op de Brugse Markt vinden voor het indrukwekkende event HaFaBrugge, waarop alle Brugse muziekkorpsen samen muziek spelen. Op het einde van de dag is er het slotconcert, dat mag je zeker niet missen, want het zal, zoals gewoonlijk, een paar jaar duren voor de volgende editie georganiseerd wordt.

🍸Concert Markt

Op zondag 10 september kan je ons in de voormiddag opnieuw op de Markt vinden, dit keer voor een aperitiefconcert. Zeker te combineren met een bezoekje aan Brugge!

🎉Kermis Sint-Kruis

Op zaterdag 16 september kan je ons in de namiddag, naar goede gewoonte, op de kermis van Sint-Kruis vinden. We zullen het gebeuren extra feestelijk maken met onze aanwezigheid, hopelijk met een droger weertje dan vorig jaar!